info@telefonygsm.pl
Szukaj opcje zaawansowane >>
Mój koszyk
Suma:
0,00 PLN
Ilość:
0
przejdz do koszyka >>
Jesteś tutaj: Strona główna » O sklepie »
"Microsoft
"Przedź
Menu
NOWOŚCI
STREFA GARMIN
STREFA BURY
STREFA APPLE
Zestawy samochodowe
Telefony
Zestawy słuchawkowe
Nawigacja GPS
Uchwyty samochodowe
Akumulatory
Futerały
Ładowarki
Multimedia
Inne
POMYSŁY NA PREZENTY
STREFA HTC
WYPRZEDAŻ
Alkomaty
CB
ISO
Komputery
Pamięci
Rejestratory jazdy
Startery Pre-paid
Tablety
Słowniki
Producent

Przeglądaj
Cały katalog

Polecamy

Zegarek GPS TomTom Runner

* Monitoruj czas, dystans i tempo za pomocą dużego wyświetlacza o wysokiej rozdzielczości.

zobacz więcej


TomTom GO 5000

Możesz mieć cały świat w zasięgu ręki.
Prowadząc pojazd, możesz korzystać ze światowej klasy informacji o ruchu drogowym.

zobacz więcej


TomTom Start 20 M Europe

Dożywotnia aktualizacja map.

zobacz więcej


Zegarek GPS TomTom Multi-Sport HRM

Dane biegu, jazdy na rowerze i pływania widoczne na pierwszy rzut oka.

zobacz więcej


Ustawienia
Prosta lista produktów
Zarejestruj się

Logowanie

Dane kontaktowe

"PAMAR"

ul. Grochowska 14 B
04-217 Warszawa

Telefon:
022 870 03 06,
022 879 93 80,
022 610 93 13

zobacz więcej

O sklepie

Regulamin

Operatorem Strony Internetowej i Sklepu Internetowego TelefonyGSM.pl

znajdującego się na stronie www.telefonygsm.pl jest firma:

P.H.U. PAMAR Krzysztof Wielądek
ul. Grochowska 14 B
04-217 Warszawa
NIP: 952-118-53-89
Regon: 015310654

Nr wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 265017 prowadzonej przez Prezydent miasta stołecznego Warszawa.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego TelefonyGSM.pl dostępnego pod adresem www.telefonygsm.pl oraz oferowanych za jego pośrednictwem usług.


§ 1. Rejestracja

  1. Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu zarejestruje się w serwisie www.telefonygsm.pl.
  2. Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne. W serwisie mogą zostać dodane dodatkowe usługi, które będą dokładnie opisywane.
  3. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za działanie reklamy, która jest publikowana na łamach serwisu.
  4. Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej, lub Mozilla Firefox w wersji 13.0 lub nowszej z włączoną obsługa appletów JavaScript i cookies, lub Opera w wersji 10 lub nowszej, lub Chrome w wersji 10 lub nowszej, akceptacja instalacji komponentów Adobe Flash Player, w przypadku, gdy Serwis poprosi o ich instalacje, minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli


§ 2. Strony transakcji

  1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym TelefonyGSM.pl zwaną dalej Nabywcą, jest pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca.
  2. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego www.telefonygsm.pl jest operator Sklepu - firma P.H.U. PAMAR Krzysztof Wielądek z siedzibą w Warszawie, ul. Grochowska 14B, 04-217. W przypadku odbioru osobistego stroną dokonującą sprzedaży jest wybrany przez użytkownika punkt odbioru osobistego o czym użytkownik informowany jest drogą elektroniczną (e-mail) bezpośrednio po dokonaniu zamówienia w Sklepie Internetowym TelefonyGSM.


§ 3. Oferta sklepu

  1. Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW Sklepu Internetowego TelefonyGSM.pl w chwili składania zamówienia.
  2. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych.
  3. Ceny towarów widoczne dla Klientów detalicznych są cenami brutto i zawierają podatek VAT
  4. Kolorystyka na zdjęciach może odbiegać od faktycznej - w zależności od skalibrowania monitora na którym są wyświetlane oraz kąta patrzenia - odcienie mogą się różnić.
  5. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję ich producentów.


§ 4. Zamawianie towarów

Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub przedsiębiorca. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Zamówienie może zostać złożone poprzez:

  1. Wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu się do serwisu
  2. Wysłanie wiadomości e-mail zawierającej dane dotyczące zamawianego towaru oraz dane odbiorcy i ewentualne dane dla wystawienia faktury VAT na adres info@telefonygsm.pl
  3. Telefonicznie pod numerem Biura Obsługi Klienta +48 22 870 03 06.
Podczas składania zamówienia telefonicznego, kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail w celu otrzymania potwierdzenia zamówienia z linkiem do potwierdzenia przez kupującego zawarcia umowy sprzedaży i akceptacji regulaminu sklepu.

Złożenie zamówienia wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie przez firmę TelefonyGSM.pl danych osobowych zawartych w zamówieniu w celu prawidłowej realizacji umowy sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U.Nr 133 poz. 883) o ochronie danych osobowych.

Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy firmą TelefonyGSM a klientem składającym zamówieniem. Jedyną możliwością anulowania zamówienia jest złożenie oświadczenia odstąpienia od umowy – szczegółowy opis procedury wraz z formularzem do pobrania znajduje się na stronie www.telefonygsm.pl w zakładce „Regulamin” (u dołu strony).


§ 5. Realizacja zamówień

  1. Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym TelefonyGSM.pl musi zostać potwierdzone. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia system automatycznie potwierdzi przyjęcie do realizacji. ( potwierdzenie złożenia zamówienia)
  2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu lub adres e-mail), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu.
  3. W przypadku wyboru formy płatności w postaci wpłaty na konto bankowe sklepu, należy dokonać płatności w terminie do 7 dni. W przypadku braku płatności za dane zamówienie z terminie 7 dni, sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez spełnienia świadczenia.
  4. Większość zamówień realizowanych (wysyłanych) jest w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku opóźnień bądź problemów z realizacją zamówienia klient zostanie o tym powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną przez obsługę sklepu. Sklep zobowiązuje się do zrealizowania w jak najkrótszym czasie, w terminie nie przekraczającym 30 dni.
  5. Dostawa zamówionego towaru następuje w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania w przypadku wysyłki kurierskiej, 1-3 dni robocze w przypadku przesyłki pocztowej.
  6. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym TelefonyGSM.pl
  7. Do transakcji wystawiamy Faktury VAT 23%, oraz paragony – w zależności od wyboru kupującego.
  8. Podczas odbioru przesyłki przez Klienta należy sprawdzić stan i kompletność zawartości przesyłki, a w przypadku stwierdzenia:
    1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki/Towaru i/lub
    2. niekompletności zawartości przesyłki/Towaru i/lub
    3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia Klient uprawniony jest do:
      1. odmowy przyjęcia przesyłki. Odmawiając przyjęcia przesyłki, Klient może powiadomić TelefonyGSM.pl, w tym w drodze e-mailowej lub poprzez infolinie, o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy albo
      2. przyjęcia przesyłki (za uiszczeniem kwoty pobrania, jeśli przy danej przesyłce dochodzi do pobrania kwoty od Klienta) i jednoczesnego spisania – wspólnie z kurierem - protokołu reklamacji zawierającego opis niezgodności towaru z umowa (protokół powinien być podpisany przez kuriera). Protokół Klient wypełnia i podpisuje w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach oraz w obecności pracownika poczty kurierskiej.
  9. W przypadku wyboru przez kupującego formy przesyłki w postaci przesyłki kurierskiej płatnej przy odbiorze, klient zobowiązany jest odebrać i opłacić przesyłkę w celu zakończenia transakcji. W przypadku nieodebrania przesyłki płatnej przy odbiorze sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez spełnienia świadczenia. Kupujący, który nie odbierze i nie opłaci przesyłki z zamówieniem, niedopełniając tym samym umowy sprzedaży/zakupu, może otrzymać wezwanie do zapłaty i zostać obciążony kosztami poniesionymi przez sprzedającego w ramach świadczenia usługi, wraz z przysługującymi odsetkami.
  10. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest upoważniony przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

Na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dziennik Ustaw NR 249 poz. 1661), złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją na przesyłanie drogą elektroniczną wystawianych przez wystawcę faktur, faktur korygujących i duplikatów faktur. Faktury elektroniczne będą przesyłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia, przy czym zmiany adresu e-mail, na który mają być wysyłane e-faktury, będą wiążące dla wystawcy faktury dopiero po doręczeniu mu informacji o nowym adresie e-mail, w formie elektronicznej lub pisemnej. Niniejsza akceptacja może zostać wycofana po przekazaniu odwołania w formie elektronicznej lub pisemnej wystawcy faktur.


§ 6. Formy płatności

  1. Gotówką przy odbiorze towaru
  2. Przelewem przed dostawą towaru, wówczas wysyłka towaru nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  3. Poprzez system PayU.pl, możliwa płatność kartami kredytowymi lub przez bankowość elektroniczną.


§ 7. Transport i dostawa towarów

  1. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  2. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.


§ 8. Reklamacje i gwarancje

  1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia lub niezgodności należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z pracownikiem firmy TelefonyGSM.pl (info@telefonygsm.pl)
  2. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Okres gwarancji zależy od producenta i rodzaju zakupionego towaru.
  3. Zwroty towarów w przypadku odstąpienia od umowy na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny (zgodnie z ustawą z 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 z późn. zm.) przyjmowane są w przypadku, gdy pozostają w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  4. Konsumentowi, który nabył w Sklepie Internetowym towar posiadający wady fizyczne lub prawne, przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi określone w art. 556-581 Kodeksu cywilnego. Szczegółowa procedura rękojmi wraz z niezbędnym do wypełnienia formularzem znajduje się na stronie internetowej www.telefonygsm.pl w zakładce Regulamin (u dołu strony).
  5. Firma TelefonyGSM.pl nie jest gwarantem sprzedawanych produktów, gwarancja udzielana i realizowana jest przez producentów oferowanych towarów. Realizacja gwarancji odbywa się w zewnętrznych serwisach producentów.


§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
  2. Do korzystania z serwisu niezbędny jest dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu cookie:
    • Internet Explorer w wersji nie starszej niż IE 6,
    • Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 2.0,
    • Google Chrome w wersji nie starszej niż 2.0,
    • Opera w wersji nie starszej niż 8.0,
    • Safari.
  3. Klient dokonujący zakupu w sklepie internetowym TelefonyGSM.pl wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do firmy P.H.U. PAMAR Krzysztof Wielądek z siedzibą w Warszawie oraz na przetwarzanie tego adresu przez sklep www.telefonygsm.pl
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. Zawartość Internetowego Sklepu TelefonyGSM.pl nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu art. 543 KC. Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Sklepu Internetowego TelefonyGSM.pl są zgodne z danymi katalogowymi przekazanymi od producentów.
  6. Internetowy Sklep TelefonyGSM.pl nie wypożycza sprzętu, towarów do testowania.
  7. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  8. Usługodawca nie odpowiada za brak możliwości dostępu do serwisu wynikający z przyczyn od niego niezależnych. Usługodawca zastrzega sobie także prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania serwisu, o czym w miarę możliwości będzie z wyprzedzeniem informował na stronie głównej serwisu.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U .z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz.271) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.




Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą zajmującą się dystrybucją na ogólnokrajowym rynku akcesoriów do telefonów komórkowych.
Jako firma o zasięgu ogólnopolskim firma PAMAR poważnie traktuje swoje zobowiązania. Jasne zasady etyczne przynoszą firmie korzyści.

ZAŁOŻENIA

Naszym celem jest dostarczenie Państwu szerokiej oferty akcesoriów - zarówno standardowych jak i wyszukanych, na Państwa indywidualne życzenia.
Nasza wykwalifikowana kadra, zajmująca się zarówno negocjacjami handlowymi jak i pośrednią i bezpośrednią obsługą klientów, służy Państwu radą i rzetelną informacją.

STRATEGICZNE PODEJŚCIE

Naszej firmie zaufało wielu klientów, dzięki czemu mogliśmy dostarczyć nowe technologie GSM przydatne w pracy i życiu codziennym. Z tego powodu odczuwamy satysfakcję i dodaje nam to sił do dalszej pracy i rozwoju.

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

Ponieważ oprócz sprzedaży internetowej prowadzimy również znakomicie zaopatrzony sklep detaliczny. Dzięki temu zdecydowana większość produktów z oferty internetowej znajduje się na bieżąco w naszym magazynie.

DOSTAWA

Na terenie Warszawy klient może otrzymać przesyłkę nawet w tym samym dniu. Do każdego miejsca w Polsce przesyłka dotrze w dwa dni bezpiecznym kurierem. Koszty przesyłki są stałe niezależnie od miejsca przeznaczenia i każdorazowo podawane przy zamówieniu.

Naszą dewizą jest dostarczanie produktów o najwyższej jakości. Wszystkie sprzedawane modele są przed wprowadzeniem do oferty starannie testowane, dzięki czemu każdy klient ma pewność, iż otrzyma sprzęt najwyższej klasy.

SERWIS

Nawet najlepsze produkty potrafią się czasem popsuć. W takim przypadku cała procedura reklamacyjna odbywa się zgodnie z zasadami kodeksu. Klient dostarcza wadliwy sprzęt bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do naszej firmy a my wysyłamy naprawiony lub wymieniony towar na nasz koszt.

FORMY PŁATNOŚCI

1. Przy odbiorze paczki.

2. W naszym sklepie podczas odbioru osobistego (w godzinach 10-18). (W tym przypadku konieczne jest skonsultowanie terminu.)

3. Wpłata na konto:

P.H.U. PAMAR KRZYSZTOF WIELĄDEK
UL. Grochowska 14 B
04-217 WARSZAWA
NIP 952-118-53-89
KONTO: BZ WBK 39 1500 1878 1218 7004 8975 0000




Zwrot towaru
dla transakcji zawartych po 25 grudnia 2014.



Zwrot towaru w terminie 14 dni bez podawania przyczyny – Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Klient, który zawarł umowę na odległość (np. dokonując zakupu przez Internet), ma prawo odstąpienia od niej bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu dni i przekazanie tego pisma sprzedawcy na piśmie. Aby termin został zachowany wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem. Aby procedura zwrotu została zakończona klient zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy – w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uznana za niezawartą, a klient zostaje zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec sprzedawcy. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Według obowiązującego prawa termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni. Termin 14-dniowy, w którym klient ma prawo odstąpić od umowy, liczy się od dnia otrzymania towaru przez klienta.

W przypadku skorzystania z prawa zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny koszt przesyłki zwrotnej do sprzedawcy ponosi klient.

Sprzedawca po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i jej zweryfikowaniu zobowiązuje się zwrócić klientowi koszt zakupionego towaru + koszt przesyłki podstawowej (najtańszy koszt przesyłki obowiązujący w cenniku kosztów dostawy).

Klient ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie wysyłanego towaru. W przypadku, gdy sprzedawca otrzyma w ramach zwrotu towar uszkodzony, lub jego stan będzie świadczył o przekroczeniu granic zwykłego zarządu (będącego wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy) sprzedawca może – zgodnie z obowiązującym prawem – zmniejszyć wartość zakupionej i zwracanej rzeczy i zwrócić kwotę mniejszą, niż cena zakupu poniesiona przez klienta.

Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu kosztu towaru w czasie do 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. Warunkiem pozytywnego ustosunkowania się do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy jest zwrócenie towaru zgodnie z warunkami, opisanymi na stronie internetowej sprzedawcy i zgodnie z obowiązującym prawem


Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny dotyczy jedynie konsumentów

(nie dotyczy przedsiębiorstw dokonujących zakupu na fakturę VAT).


Definicja konsumenta na podstawie Kodeksu Cywilnego Art. 221: "Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową".


W przypadku zwracania towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość niezbędne jest:

  • wypełnienie w pełni formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" i przesłanie go na adres e-mail info@telefonygsm.pl,
  • dołączenie do przesyłki wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość",
  • dokładne i bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru (wraz z całym załączonym zestawem akcesoriów) aby towar dotarł do sprzedawcy w stanie niezmienionym. Odpowiedzialność za towar w transporcie bierze na siebie wysyłający,
  • w przypadku gdy na towar został wystawiony dokument w postaci paragonu - do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu,
  • w przypadku gdy na towar został wystawiony dokument w postaci Faktury VAT 23% - należy przesłać kserokopię dokumentu zakupu na którym widoczny jest podpis odbiorcy (klienta), w celu wystawienia korekty do danego dokumentu.


W przypadku niedopełnienia warunków zwrotu realizacja Państwa żądania zostanie wstrzymana aż do skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów.


Pobierz: Formularz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość




Rękojmia
dla transakcji zawartych po 25 grudnia 2014 roku


Zgodnie z Art. 556 - 576 Kodeksu Cywilnego możliwość do skorzystania z prawa rękojmi klient ma do czynienia w sytuacji gdy towar posiada wady:


Wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  • nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  • nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta,
  • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.


Wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa


Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

  • Przy zwracaniu towaru klient musi bezwzględnie dołączyć wszelkie dokumenty poświadczające koszty poniesione w ramach transakcji.
  • Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania klienta od momentu otrzymania zwróconego przez klienta towaru.
  • W przypadku potwierdzenia niezgodności towaru z umową sprzedawca zobowiązuje się do rozwiązania problemu za pomocą jednej z określonych ustawą możliwości:
    • przywrócenie towaru do stanu zgodności z umową,
    • wymiana towaru na nowy zgodny z umową,
    • odstąpienie od umowy
    • obniżenie ceny towaru niezgodnego z umową


Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę

albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.


W przypadku uznania zgłoszenia z tytułu rękojmi i braku możliwości doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową lub wymiany i uznania prawa do odstąpienia od umowy:

  • klientowi dokonującemu zakupu na fakturę VAT zostanie wystawiona faktura korygująca. Zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu od klienta podpisanej kopii korekty faktury VAT.
  • klientowi dokonujący zakupu na potrzeby własne (paragon)otrzyma zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe.


Aby skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, należy zachować wskazane w ustawie terminy (ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa):

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
  • Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady.


W przypadku zwracania towaru na podstawie rękojmi niezbędne jest:

  • wypełnienie w pełni formularza "Rękojmia" i przesłanie go na adres e-mail info@telefonygsm.pl (do każdej sztuki zwracanego towaru należy wypełnić osobny formularz).
  • Sprzedawca zobowiązuje się udzielić klientowi informacji co do formy przesyłki zwrotnej do sprzedawcy w okresie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania formularza. Odpowiedź zostanie udzielona w postaci e-maila zwrotnego do klienta lub telefonicznie pod podany w formularzu numer kontaktowy.


Po uzyskaniu informacji od sprzedawcy o formie zwrotu towaru klient zobowiązany jest:

  • dołączyć do przesyłki w pełni wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz "Rękojmia",
  • dokładnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar (wraz z całym załączonym zestawem akcesoriów) aby towar dotarł do sprzedawcy nieuszkodzony. Odpowiedzialność za towar w transporcie bierze na siebie wysyłający,
  • Do przesyłki należy dołączyć kserokopię Faktury Vat zakupu lub oryginał paragonu.


W przypadku niedopełnienia warunków zwrotu realizacja żądania zostanie wstrzymana aż do momentu skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów.


Pobierz: Formularz Rękojmii




Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zaspokoić Państwa potrzeby. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna. Będziemy niezmiernie wdzięczni za wszelkie uwagi i sugestie dotyczące funkcjonowania, łatwości obsługi, przejrzystości i jakości informacji, jak i prezentowanej oferty. Możecie się Państwo z nami skontaktować pod podanym powyżej adresem e-mail.

Dziękujemy za zainteresowanie Internetowym Sklepem i życzymy udanych zakupów. Mamy nadzieję, że spełnimy Państwa oczekiwania i będziemy wdzięczni za polecenie sklepu Swoim znajomym.

Wybierz grupę



Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach wpisz swój adres e-mail, wybierz grupy i kliknij OK. Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania informacji wpisz tylko swój adres e-mail i kliknij OK.

"Plat

Mój koszyk

Wartość

Ilość pozycji

zobacz więcej

0,00 PLN

0

Polecamy

JABRA SPORT Wireless+ - słuchawki Bluetooth dla aktywnych

POZNAJ SWOJEGO DOSKONAŁEGO PARTNERA TRENINGOWEGO

zobacz więcej


Nokia Treasure Tag WS-2 Yellow

Przyczep lokalizator Nokia Treasure Tag do ważnych rzeczy, a powiadomi Cię, kiedy odejdziesz bez nich.

zobacz więcej


Zegarek Samsung Galaxy Gear 2

Samsung Gear 2 Neo pozwoli Ci wykonywać i odbierać połączenia, a duży wyświetlacz ułatwi czytanie i sprawi, że komunikacja będzie bardziej płynna i komfortowa.

zobacz więcej


PARROT MINIKIT NEO

PARROT MINIKIT NEO - PRZENOŚNY ZESTAW BLUETOOTH

zobacz więcej


"kropka"